Ninja Shinigami - ENCORE!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Kroniki świata żywych i umarłych...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Umiejętności

Go down 
AutorWiadomość
In'nari Ishero
Otokage
In'nari Ishero


Liczba postów : 649
Age : 35
Strój : Czasem płaszcz, czasem koszula, nawet mundur się zdarzy.
Charakter : Spokojny... i to wystarczy.
Znaki charakterystyczne : Tautaż, blizna po łańcuszku na przedramieniu.
Kocham : Huh, a co? Wink
Inteligencja : 170
Zręczność : 200
Siła : 180
EXP : a po co mi? xD ze 100 - starczy
Registration date : 11/01/2009

Umiejętności Empty
PisanieTemat: Umiejętności   Umiejętności I_icon_minitimePon Kwi 06, 2009 6:36 pm

Opis umiejętności charakterystycznych dla danych rang.

Shinigami:

Zanpakutou- miecz zwany Pogromcą Dusz. Nie jest to zwyczajna broń, lecz odzwierciedlenie posiadacza. Każdy Zan posiada imię i komendę uwalniającą, które użytkownik poznaje po czasie. Im potężniejsza więź między Shinigami a Zanpakutou, tym owa broń jest potężniejsza. Najczęściej uśpiona forma Zanpakutou to katana bądź wakizashi.

Zanjutsu- w skrócie: sztuka panowania i walki za pomocą Zanpakutou.

ShiKai- niepełne uwolnienie mocy Zanpakutou. Daje ono ulepszeniem broni o jakąś charakterystyczną dla niej moc. Aby uwolnić ShiKai należy wypowiedzieć komendę uwalniającą i imię Zanpakutou.

BanKai- pełne uwolnienie. Jest ostateczna forma Zana. Forma ta posiada niezwykłą siłę i ciekawy wygląd, czasami jest to rzeczywista manifestacja Zanpakutou, choć są wyjątki. Czasami wygląd i forma nie wyglądają powalająco, a jednak zwiększają znacząco umiejętności użytkownika. Aby osiągnąć to stadium, Shinigami musi trenować wiele lat, chyba że zastosuje innego rodzaju trening pochłaniający zaledwie kilka dni.

Senkaimon- technika używana przez Shinigami wyższej rangi (kapitan, porucznik) do poruszania się między Soul Society a światem żywych. Technika polega na przywołaniu charakterystycznej bramy. Po przejściu przez nią Shinigami jest już w innym świecie.

Hakuda- może nie jest to techniką, a raczej stylem walki. Alternatywa Zanjutsu. Po prostu walka wręcz. Dzięki temu, że walczy się kończynami, łatwiej jest skumulować reiatsu do zadawania silniejszych ciosów. Potrzeba lat treningów, by Hakuda mogła dorównać Zanjutsu.

Shunpo- technika szybkich kroków. Shunpo pozwala użytkownikowi błyskawicznie przemieścić się w linii prostej, zazwyczaj na krótki dystans. Tylko bardziej doświadczeni mogą to robić na dłuższe odległości.

Shunko- niezwykle silna technika łącząca Kidou i Hakudę. Tylko mistrzowie Kidou i Hakudy w jednym mają małą szansę opanowania tej techniki. Użytkownik używa energii Kidou, by jego ciosy były o naprawdę wiele razy silniejsze. Nikt jeszcze nie opanował Shunko całkowicie.

Utsusemi- zaawansowana technika Shinigami bazująca na Shunpo. Polega ona na pozostawieniu idealnej iluzji siebie w jednym miejscu, gdy użytkownik bezpiecznie oddala się za pomocą Shunpo.[Nałożone ograniczenie do użytku 1 raza podczas walk.]

Reiraku- zdolność do wizualizacji aury dusz. Shinigami może wyczuć i zobaczyć gdzie znajdują się wszystkie dusze. Przed nim pojawiają się białe wstęgi (lub czerwone), które wskazują miejsce pobytu duszy. Tylko Ktoś o randze Porucznika i powyżej może nauczyć się tej techniki.


Vizard:

Hollow Kamen- wizytówka Vizardów. Jest przywołanie mocy Hollowa w postaci maski na twarzy. Daje to niezłego kopa w prędkości i sile. Jedyną wadą jest to, iż technika działa przez ograniczony czas.

Hollow Gaiken- używane jedynie w krytycznych sytuacjach. W mandze użył tego tylko Kurosaki Ichigo. Jest to uwolnienie wewnętrznego Hollowa. Siła nagle podskakuje niewyobrażalnie wysoko, i można rzec, że Vizard jest wtedy niemal niepokonany. Minusem jest to, iż tylko w pewnym stopniu kontrolujemy siebie i swoje poczynania, przez duże udostępnienie siebie dla mocy Hollowa.

Cero- czerwony promień reiatsu, który jest raczej symbolem Hollowów, jest też umiejętnością Vizardów. Po zebraniu związku energii w dłoni można wystrzelić Cero, które jest jeszcze bardziej destrukcyjne w użyciu Vizardów.


Quincy:

Wolke - umiejętność, do której wykonania potrzebne są 3 tubki Gintou. Użytkownik musi rzucić je przed siebie, dzięki czemu powstaje eksplozja reiatsu.

Heizen- potrzebne 4 tubki Gintou. Trzeba cisnąć przed siebie wszystkie te tubki, a w miejscu tym materializuje się blok z reiatsu, który może przygnieść przeciwnika.

Gritz- technika Quincy, która pozwala użytkownikowi unieruchomić przeciwnika przez uwięzienie go w wielkiej trumnie z reiatsu. Potrzebna jedna tubka Gintou.

Rasoutengai- technika znana przede wszystkim Quincy'im o słabych warunkach fizycznych, bądź starszym. Polega ona na kierowaniu swoim ciałem przy pomocy tysięcy nici z reiatsu.

Sprenger- najpotężniejsza umiejętność Quincy. Potrzeba do niej sporo czasu na przygotowania oraz 5 tubek Gintou. Użytkownik musi nakreślić na ziemi pentagram, a później wypełnić jego ramiona zawartością 4 tubek. Gdy przeciwnik będzie w środku pentagramu, Quincy wypełnia go ostatnią tubką. W środku gwiazdy powstaje potężny wybuch reiatsu. Tylko najpotężniejsi mogą przetrwać.

Hirenyaku- mało się różni od Shunpo czy Sonido. Użytkownik błyskawicznie przemieszcza się, dodając reiatsu do nóg.

Reiraku- zdolność do wizualizacji aury dusz. Shinigami może wyczuć i zobaczyć gdzie znajdują się wszystkie dusze. Przed nim pojawiają się białe wstęgi (lub czerwone), które wskazują miejsce pobytu duszy. Tylko Ktoś o randze Porucznika i powyżej może nauczyć się tej techniki.



Umiejętności zostaną wkrótce uzupełnione.
Powrót do góry Go down
 
Umiejętności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ninja Shinigami - ENCORE! :: Administracja :: ZASADY GRY-
Skocz do: